nykter1

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av jimmy andersson - 17 oktober 2010 11:15

Någon sa att det var där men jag kunde inte se det , ändå fick det mig att känna på ett annorlunda vis.

det fanns och växte utan att jag kunde ta på det men ändå gjorde det mig lycklig.

förväntningarna och glädjen byggdes upp under den långa väntan och livet förändrades sakta men säkert tills jag en dag fick se det och ögonen blev vattniga och en klump av glädje satte sig i halsen ....... ett ögonblik jag alldrig kommer glömma.

det fortsatte att växa utan att jag riktigt kunde ta på det eller se det fast det bara var en tunn tunn vägg emelan oss och jag såg hur det grodde en lycka även i min omgivning.

den 10 e december fick jag sedan träffa dig för första gången och det kommer jag alldrig glömma.


Pappa tänker på dig mitt hjärta och hoppas att vi träffas snart !!!

har alltid äskat dig och kommer alltid att göra .

vårt växande under fick namnet meja och jag hoppas att hon kommer leva upp till namnets inneörd utan att behöva kämpa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards